Wednesday, December 26, 2012

Kerst en zow

Kerst begon bij ons natuurlijk met een kerstnachtdienst maandagavond. Nou oke, ik geef toe, we hebben daarvoor ook gezellig ge-gourmet met z'n tweeën - lekker rustig aan doen, ondertussen gezellig kletsen... Maar goed, kerstnachtdienst dus, in de Cunerakerk. Want ik hoorde al: daar moet je een keer een dienst meegemaakt hebben, en dan zeker zo'n dienst.

Gisteren zijn we bij de ouders van Jos langs geweest, erg gezellig, en 's avonds hebben we Joyeux Noël gekeken. Een erg indrukwekkende film is dat - Jos vond dat ik hem een keer gezien moest hebben, en daar had hij helemaal gelijk in. Kippenvel, en niet zo'n beetje ook.

Straks gaan we richting oma. De rest van mijn familie is daar dan ook als het goed is. Ook deden we vandaag wat rustiger aan, met een uitgebreid kerstontbijt. Jos bakte daarvoor heel erg lekker zelf brood.


Oh ja, ik heb tegenwoordig ook een programma waarmee ik filters kan plaatsen - ik vond dat ontzettend leuk, maar wilde absoluut geen instagram na al dat gedoe de laatste tijd. Hiermee blijven de foto's gewoon op mijn computer staan, tot ik ze zelf in mijn weblog plak of zo, dus ze blijven gewoon van mij ;-)


No comments:

Post a Comment