Friday, June 1, 2012

Oei, dat is alweer lang geleden!

Nou ja, het blijkt maar weer: zo heel veel gebeurt hier normaal niet. Ik sta (of zit) een beetje achter de kassa te werken (of te lezen...), 's avonds zit ik op skype en rommel ik een beetje achter Flappie... dat was het.

Gelukkig gebeurt er zo af en toe ook wel wat! Zoals vandaag: Vriend is vanmorgen aangekomen! Het was nog even een 'gedoe' waar ik hem op moest halen: dat zou ik namelijk eigenlijk doen vanaf het treinstation in Brighton. Ik had uitgerekend hoe laat hij er ongeveer zou kunnen zijn, en besloot goed op tijd te gaan. En toen kreeg ik een smsje, dat hij bij pool valley coach station aan zou komen, het busstation dus... maar... ik had geen idee waar dat was! En daar sta je dan midden in Brighton niet te weten waar je vriendje gaat zijn. Gelukkig kan ik Engels (d'oh! zoals hij zo leuk kan roepen, dat ik zoals m'n moeder een Nederlandse mond heb, helpt hier niet), en dus ben ik het station in gelopen en heb ik daar gevraagd waar ik dan moest zijn. Dat leek niet al te moeilijk, en na nog een klein beetje gezoek, nog een keer vragen en nog wat gezoek herkende ik het ineens: ik wist waar ik zijn moest. Nog een drie kwartier later kwam Vriend daar aan, en konden we eindelijk, na een maand, weer knuffelen. (en ik kreeg zomaar een zoen! *giegelt*)

Nu zitten we, zoals gewoonlijk, lekker naast elkaar te duffen achter de laptop. Zometeen ga ik hem maar eens in bed stoppen denk ik, want om half 5 ging z'n wekker al. En het is wel erg stil naast me... ;-)

1 comment: