Tuesday, July 10, 2012

huisje

We zijn gisteren gaan bezichtigen, en het appartement waar we willen gaan wonen is geweldig! Enorm veel ruimte voor ons samen, keuken die er deze winter net in is gezet, laminaat mogen we overnemen als we zelf schilderen (wat we toch al wilden doen...) Gisteravond gelijk doorgegeven dat we het willen huren natuurlijk!

Vandaag moet ik bellen voor een acceptatiegesprek, en dan gaat de papierwinkel beginnen. Ik zal een ib-60 formulier aan moeten vragen, en straks zal ik toch een aantal dingen moeten vragen, en ik vind het best spannend... Want behalve het post bezorgen is het al jaren geleden dat ik een 'echt' bijbaantje had, en ik heb dus geen jaaropgaaf, terwijl ik wel de 'hoofdhuurder' ben. En ik kon geen wijzigingen doorvoeren, de site sloeg niets op, dus Vriend staat er nog niet bij en mijn adres staat nog op dat van mijn ouders. En ik moet terwijl ik werk het een en ander aan papieren bij de gemeente halen. Nou ja, het komt allemaal wel goed, eerst maar eens even bellen straks.

5 comments:

  1. Gaaf, een nieuw huis! Succes met de papieren invullen :)

    ReplyDelete
  2. Geleficiteerd! Leuk dat het is gelukt met je nieuwe huis! :)

    Wat ik me afvroeg: heb jij al een tas voor je mini-laptop? Ik heb er ook een gekocht via marktplaats, en daar zat een knalroze tas bij, die heb ik nu dus over :p

    ReplyDelete
  3. Nogmaals gefeliciteerd schat. heel veel geluk he.

    ReplyDelete
  4. Wat fijn,dat het gelukt is.
    Proficiat,hoor.
    Wat zullen jullie blij zijn.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete