Sunday, November 11, 2012

Kerstmarktbeursiets en Vol Weekend

Ja, een vol weekend, want druk kan ik het ergens niet noemen.Wel had ik erg weinig tijd voor Flappie, het kleine laptopje waar ik altijd op zit te werken, en dus voor blogjes.

Gisteren ben ik de hele dag heel gezellig met mijn moeder en zusje op stap geweest, naar een kerstmarkt in de Brabanthallen in Den Bosch. Officieel was het een creatief iets geloof ik (het heette KerstCreaties...) maar was toch vooral veel kraampjes met prul. Soms erg leuke prul, dat wel, maar dan vaak van het type: kan ik (of Jos, als het van hout was) ook zelf maken. Wel leuk om ideeën op te doen dus! En uiteraard was het erg gezellig, en leuk, en zo... Heb wel lekkere kaas meegenomen, en een kleurboek! Wel een voor volwassenen hoor, haha. De terugweg ging niet helemaal als gepland, er reden geen treinen meer tussen Utrecht en Den Bosch, geen treinen tussen Eindhoven en Den Bosch... vanuit daar gingen er alleen nog treinen richting Breda. Dus wij op een stoptreintje daar naartoe gestapt, daarna in Tilburg op de sneltrein naar Rotterdam, waar we volgens de informatie heen moesten. Daar werd omgeroepen dat de internationale trein naar Utrecht ging, dus in Breda gingen wij toch over op die trein. Die bleek naar Rotterdam en Schiphol te gaan, en op Schiphol konden we overstappen op de trein naar Utrecht. Als je kijkt wat een zeiling we gemaakt hebben... maar leuk was het ondertussen wel! (Met dank aan mijn gezellige moeder en zusje dus)

Vandaag kwamen de zus en nichtjes van Jos even naar ons nieuwe appartement kijken, waarna we allemaal door gingen naar zijn ouders, om de verjaardag van zijn moeder te vieren. (Nog maar eens gefeliciteerd! ;-) ) Ook daar was het erg gezellig, en natuurlijk gingen we na het eten pas terug.

Geen dingen waarbij ik me erg druk gemaakt heb of zo dus, maar ik was wel het hele weekend bezig. En nu zit ik lekker op de bank onder een dekentje, te genieten van het thuis zijn.

2 comments:

  1. Hey lieverd dat was nog eens een leuk weekend. Schiphol? dan was je vlak bij mij.Wat een gedoe met die treinen zeg.
    Kleurboek is leuk en heel ontspannend. Er zijn ook kleurboeken voor volwassenen, heb ik weleens gezien en ik vind dat leuk om te doen.
    Ik vind trouwens dat je altijd aan dat onvolwassen deeltje in jezelf toe moet geven.
    Vroeger schaamde ik me ervoor maar nu geef ik er gewoon aan toe.
    Trouwens ik moet wel lachen want ik heb een leuk buurvrouw, zo een cariere dame en die voert net als ik hele gesprekken met de cavia's en huilt als er iets met ze is.
    Ik ben dan blij dat ik niet de enige "gek"in de buurt ben. haha. ik wens je een fijne week. liefs.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha tja, er zijn er gewoon veel meer van ons ;-)

      Delete