Saturday, March 10, 2012

Museum voor Beeld en Geluid

Vriend en ik hadden een leuk uitstapje bedacht deze zaterdag: het museum voor beeld en geluid. Nou ja, eigenlijk had de HU dat bedacht; ik moest er nog een keer heen voor een vak over cultuur, en nou kan ik wel doordeweek in m'n uppie gaan, maar Vriend wilde er ook graag een keer heen. Dus we combineerden, met z'n tweeën is het toch gezelliger dan alleen.

De opzet was ontzettend leuk, heel interactief, en er was erg veel te doen en te beleven. Maar helaas was toch eigenlijk het leukste wat we tegen kwamen het hoekje van Loekie de Leeuw: jeugdsentiment! De andere leuke dingen waren constant bezet, want als je een flink aantal bezoekers hebt, en welgeteld één station over de fabeltjeskrant en aanverwante zaken, drie stations over het gebruik van multimedia, één plek waar je iets kon doen over bekende sterren... tja, die stations waren dus continu bezet, en als je er eenmaal een te pakken had kon je niet echt rustig kijken, want dan stonden er altijd alweer anderen te wachten.

Anyweejz (toch nog een Engels woord *grinnikt*) uiteindelijk was het toch een heel gezellig dagje. Vooral omdat we samen waren: konden we lekker kletsen onder het rondlopen en wachten.

2 comments:

  1. Goedemorgen lieve Jantine. Ik werd pas om 10 uur wakker vanmorgen.
    Ik heb een hekel aan drukte en probeer altijd doordeweeks naar zoiets te gaan. Ik wil heel graag naar een expositie in de Hermitage in Amsterdam maar durf het echt niet aan om in het weekend te gaan.
    Ik wens je een fijne dag. liefs van mij Hélène

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik ga ook het liefst doordeweeks hoor, maar ja, dan moet Vriend natuurlijk werken, en die ging graag mee. Misschien kunnen we een keer samen doordeweeks naar de Hermitage gaan ;-)

      Delete