Saturday, August 11, 2012

Barbequen in de zon

Gisteren hebben we even niet geklust, tenminste, niet echt. Wel zijn we 's avonds nog even langs de G.amma geweest voor de ondervloeren en wat hout voor bekisting van de verwarmingsbuizen die praktisch door de hele woonkamer lopen. De 15% korting die ze gisteren hadden scheelde ons toch lekker ruim 20 euro, die we weer voor iets anders kunnen gebruiken. Straks kan Jos dus lekker met de bekisting aan de slag, terwijl ik verder ga met schilderen. In ieder geval staat nu eerst de studeerkamer in de planning, en daarna wil ik als het even kan de badkamer afmaken. Met mijn been gaat het wel zo veel beter dat ik er wel weer een hele dag op durf staan, hij jeukt alleen nog maar een beetje. Oke, en hij is nog steeds een beetje rood, maar toch. Er gaat zo wel weer nog even een anti-hooikoorts-pilletje in, zeker omdat ik na gisteren toch ook wat last heb van m'n ogen.

foto van Pinterest
Om nog even bij gisteren te blijven, een goede vriendin van me vierde haar verjaardag. Vorige week was ze al jarig (dezelfde dag als m'n opa), en gisteren had ze een barbeque in de Biesbosch georganiseerd. Nadat we hongerig uit de G.amma kwamen konden we gelijk aanschui..... moest de barbeque nog in elkaar gezet worden, iets waar twee vrienden mee bezig waren (en toen ik vertelde dat als het ze niet lukte ze geen Vleesch kregen, ging het ineens een stuk harder - yay voor metalheads haha). Na een hele avond daar zitten, zo af en toe wat broodjes of een vleeschje bij en gezellig kletsen met een paar mensen (waarvan ik sommigen echt LANG niet gezien had, echt te erg!) werd het laat en toch weer tijd om naar huis te gaan. En ehm... ja, we zijn ook wat laat wakker geworden en moeten dus nog een beetje op gang komen, maar dat komt wel goed.

1 comment:

  1. Fijn,dat het met je been alweer een stuk beter gaat.
    En ja,klussen maakt hongerig.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete