Thursday, August 9, 2012

Klussen met je been omhoog!

Dankzij die leuke wesp van zaterdag is m'n been nog steeds een beetje verkleurd, en gevoelig als ik er te lang op sta.

Gisteren liepen we even door de kringloop en de k.wantum, en ik kon gelijk weer met m'n been omhoog! Erg frustrerend, want ik wil natuurlijk helpen met klussen. Nja nu eerst maar weer even goed koelen en voorzichtig zijn, misschien dat ik dan over een paar dagen al weer wat beter kan helpen. Ik hoop het maar, want om iemand te zien werken en zelf op je luie bips te moeten blijven zitten kan erg frustrerend zijn. ik wil meehelpen, schilderen en zo! Zo snel mogelijk klaar zijn en leuk dingen kunnen verhuizen en neerzetten!

2 comments:

  1. Inderdaad,lastig zeg.
    Net nu je het niet kunt gebruiken.
    Beterschap,hoor.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  2. Balen zeg en dat allemaar door zo'n wesp. Ik kan ook heel slecht tegen hun geprik, dus zijn allesbehalve mijn vrienden en reageer af en toe zelfs (overdreven) panisch.

    ReplyDelete