Wednesday, October 31, 2012

Lekker warme sokken

Na alle blogjes over het regeer-akkoord en armoede kan ik daar ook wel over gaan bloggen, maar ik houd het maar even op een gezellig blogje. 'Zware' onderwerpen komen er in tijden als deze al genoeg langs.

Vanmorgen bij het aankleden besefte ik ineens, dat ik van mijn tweede sok alleen de tenen nog af hoefde maken. Met het idee: 'als ik dat nou eerst even doe, kan ik ze vandaag aan', ging ik in m'n blote voeten aan het breien. Dat 'even doen' heeft nog wel een tijdje gekost, maar ik heb ook de tweede sok af gekregen. Mijn inmiddels ijsklomp-voeten beginnen nu weer een beetje op te warmen.
De pasvorm is niet geweldig, maar he, het zijn dan ook geen in de winkel gekochte sokken he... Ik moet eerlijk zeggen dat ik best wel trots ben op m'n eerste paar sokken.

7 comments:

  1. Wat gaaf!!! Dat je dat kunt, supergeweldig! Volgens mij hoef jij niet bang meer te zijn voor winterteentjes!

    ReplyDelete
  2. Je kunt zien,dat ze lekker warm zijn en dat is wat telt.
    En ze hebben ook nog eens een leuk kleurtje.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  3. Als ze maar warm zijn toch?! echt heel fijn dat je dit zelf kan maken!

    Veel Liefs,
    Ruby

    ReplyDelete
  4. Wat een goed resultaat voor je eerste paar sokken.De volgende worden al beter. Mijn eerste paar sokken ging ook niet vanzelf hoor:)Inmiddels kan ik het dromen sokken breien en doe het dan ook vaak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik merkte het al aan dat de tweede sok toch echt beter zit dan de eerste ;-)

      Delete
  5. Ik vind ze leuk, het heeft wel wat van mijn eerste paar. Die pasvorm dat leer je wel in de loop der tijd.

    ReplyDelete
  6. Nou, ik vind ze er vooral gezellig uitzien.

    ReplyDelete