Sunday, October 28, 2012

Wakker worden met de geur van vers brood

Dat deed ik vanmorgen.
Nou ja, zo ongeveer dan.
Jos en ik werden om half 7 wakker,
Wat natuurlijk half 8 zomertijd was,
En ik had wel zin om nog even door te slapen.
Jos kon niet meer slapen,
En had zin om brood te gaan bakken.
Nadat hij foto's gemaakt had van het prachtige uitzicht trouwens.
 Ja, we zijn er nog steeds gek op.

Lichtblauw, roze, nevels... Net een sprookje toch? 

Het brood werd erg lekker.
Een combinatie van zijn bakkunst,
En mijn geweldige oven natuurlijk ;-)
Prachtig he?
Is niet veel van over hoor! 

Want natuurlijk zijn we vervolgens lekker gaan ontbijten.

5 comments:

  1. Ik ben ook zo gek op brood. Woonde voordat ik hier kwam wonen zo een 6 jaar boven een banketbakket, hmmmmmm. Schijnt dat de meeste mensen de geur van vergebakken brood het lekkerst vinden. Nou ik ook. fijne week lieverdje.

    ReplyDelete
  2. Ziet dat er eventjes lekker uit.
    En dat uitzicht...schitterend.

    Groetjes Ans

    ReplyDelete
  3. Hmm,heerlijk vers brood!

    ReplyDelete
  4. Inderdaad mmmmmmmmmmmmmmmmm heerlijk vers brood, je blijft ervan eten .

    ReplyDelete