Sunday, March 24, 2013

Blow Away Sunday

De wind giert hier nog steeds om het huis - nu vangen we drie hoog op het hoogste puntje van Rhenen natuurlijk ook aardig wat wind. Ik vind het heerlijk, veilig binnen zitten met een boek of blogjes en een handwerkje, kijken naar hoe alle bomen in de omgeving aan het waaien zijn. Het uitzicht is ook met dit weer iets dat gewoon echt heel erg mooi is.

Vanmorgen ben ik voorgesteld in de kerk, oei dat was even spannend. Ik moest opstaan, en natúúrlijk voelde het alsof iedereen naar me staarde, maar het leuke is dat mensen nu ook herkennen dat ik net lid ben geworden, en ik gelijk wat meer mensen ook leerde kennen. Er werd nog gevraagd of ik ook echt actief lid wilde worden, nou, ja... vanuit de kerk wordt gewerkt aan een voedselbank hier, en ik heb al aangegeven dat ik daarbij wil helpen. Begin april is er een bijeenkomst, en zal ik wat meer duidelijkheid hebben wat ik kan doen, ik ben benieuwd. Ik merk dat ik er zin in heb om me in te zetten - en natuurlijk om wat ervaring op te doen, en echt wat te doen in de omgeving anders dan blogjes schrijven en handwerkjes maken ;-)

Over die handwerkjes gesproken, binnenkort is er weer een markt op het werk van mijn vriend. We denken er over een kraampje te huren voor mijn dingetjes, maar dan moet ik wel even doorwerken!

1 comment:

  1. Wij slapen op zolder, en daar hoor je de wind ook flink tieren. Gezellig, zolang je er maar niet uit hoeft.

    Wat leuk dat je je spullen gaat verkopen op een kraampje!!!

    Huisvlijt

    ReplyDelete