Tuesday, February 5, 2013

Dag 1 - Wat heb je vandaag gedaan, en wat ga je vandaag doen?

Ik zag dat mevrouw Williams het deed op haar blog, en het lijkt me best een goed idee: het 30-dagen- schrijfschrift van de Flow gebruiken voor mijn blog. Op zich inspiratie genoeg natuurlijk, maar iets anders is ook wel eens leuk.

Dus naar de vraag van vandaag:
Wat heb je vandaag gedaan, en wat ga je vandaag doen?

Nou, ik ben vanmorgen uit bed geklommen, en ik heb lekker gedoucht. Ontbijten ging de afgelopen tijd wat minder goed - brood vind ik echt niet lekker 's ochtends, en eigenlijk is beginnen met alleen een kiwi, hoe gezond ook, niet goed. Dus met de gisteren gekochte kwark heb ik een ontbijtje gemaakt. Kwark, met stukjes ananas uit blik, en muesli. Ik heb wat blogjes gelezen, wat heen en weer gemaild met mijn schatje, en aan een bloemenslinger gehaakt, met natuurlijk een lekker kopje koffie erbij.

Ik ga nog verder haken - wil eigenlijk die slinger af hebben vandaag - en breien. Mijn handen jeuken om met mijn nieuwe wolletjes te beginnen, maar eerst afmaken waar ik mee begonnen ben! Mezelf streng toespreken zal er vandaag dus ook nog wel in zitten. Ook wil ik vast de nieuwe reader e.d. downloaden van het vak dat ik vrijdag ga volgen, zodat ik voor de verandering een keer voorbereid in de eerste les zit. Tot slot ga ik vanavond nog bij de vampieren van Sanquin langs; bloed geven. Ik zit weer lekker vol plannen merk ik, heerlijk!

5 comments:

  1. Veel plezier bij de vampieren. Goed van je! Wilde dat ook graag doen maar ik heb altijd een te laag hb en nu mag het niet meer, ironisch genoeg omdat ik een bloedtransfusie heb gehad....

    Heel fijne dag, viel spass mit die wolletjes!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eerlijk gezegd twijfel ik nu of het verstandig is vandaag hoor ;-) het weer doet raar, vriend zit met rsi, en ik kan beter niet zelf terug rijden en zo...
      Ja, als je zelf een transfusie gehad hebt mag je niet meer. Terwijl het volgens mij juist meer gaat leven als je weet hoe belangrijk het is.

      Delete
  2. Gezellig om te lezen! Dat van dat haken herinnert mij aan mijn lapjesdeken, die helemaal niet opschiet.

    Huisvlijt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Herkenbaar. Ik moet ook niet te grote dingen beginnen, want dan komt het nooit af xD

      Delete
  3. Ben momenteel bezig met lapjes te breien, voor lapjesdeken. Gewoon tijdens tv kijken enmuziek luisteren zonder er bij na te denken.
    Bloed geven jaren gedaan, totdat ik bepaalde reumatische medicatie moest gebruiken.
    Als je het weer niet vertrouwd, kan je beter niet gaan. Want het is wel de bedoeling dat je goed thuis komt.

    ReplyDelete