Sunday, February 3, 2013

Lekker af

Het is me gisteravond laat gelukt mijn armwarmers af te krijgen. Het was even doorwerken - noZu ja, eigenlijk viel dat best mee, maar ik liet me erg veel afleiden tussendoor door mijn laptop. Leuke blogjes die ik dacht tussendoor te lezen, toch even reageren op facebook, of inspiratie opdoen op pinterest voor andere dingen.

Ze staan nu ook op etsy (natuurlijk). Het volgende project is even wat anders: een paar sokken voor Jos. Ondertussen ben ik nog bezig met die bloemenslingers ook, ideeën genoeg dus. Vrijdag ga ik dan nog even in Utrecht naar een wolwinkeltje, zodat ik verder kan met dingen maken. Want deze leuke sokkenwol wordt hard minder zo, en gisteren heb ik ook gelijk alle Z.eeman wol naar de kringloop gebracht. Ik kreeg erg snel zweterige handen terwijl ik ermee bezig was, en dat werkt niet fijn - en het gebruiken voor in het winkeltje doe ik ook niet snel, iets ervan dragen als ik het met zweterige handjes heb zitten maken doe ik zelf ook niet graag... voor mij is dat geen succes dus.

Oh, en voor het leuke: nog even een foto waarop ik in mijn nieuwe schoenen te zien ben.

3 comments:

  1. Hahaha ik begreep je post helemaal verkeerd, ik dacht dat je ze om had gedaan en ze pas 's avonds weer af had gekregen :) Maar ze zien er leuk uit!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha gelukkig niet, als ze zo vervelend zaten had ik ze al veel eerder af gedaan natuurlijk ;-)

      Delete
  2. Nou jij zal het niet koud krijgen! ;-) Gezellig hoor een stukje breien.

    ReplyDelete