Thursday, February 7, 2013

Flow 30 dagen schrijfschrift - dag 3

Kun je beschrijven wat je rol in het dagelijks leven is?

Mijn rol in het dagelijks leven... daar ben ik op moment heel hard naar op zoek. Ik ben kind van mijn ouders natuurlijk, het lieve meisje van mijn vriend, buurvrouw van de andere buren... maar dat is allemaal wat ik van anderen ben. Wat is mijn rol van mezelf? Student - soort van, ik volg op moment wel één vak... en na de zomer ga ik deeltijd studeren, ben ik dan nog een student, of een (hopelijk) werkende die er bij studeert? Vandaag was ik een schoonmaakster, maar dat hoop ik niet al te vaak te zijn, het was erg hard nodig vandaag. Blogger, leuke-dingen-maakster, (be-)denkster, schrijfster ook, want ik schrijf ontzettend veel, al is er nog nooit een boek van me afgekomen of uitgebracht. Uiteindelijk heb ik gewoon ontzettend veel verschillende rollen, allemaal afhankelijk van waar ik ben en waar ik op dat moment mee bezig ben. Lastig eigenlijk.

3 comments:

  1. Mijn rol in het dagelijks leven: andere vermaken door te zijn wie ik ben. Zo moeilijk is dat toch niet?

    ReplyDelete
  2. Mijn eerste antwoord is 'Moeder' en daarna 'blogger'.

    Huisvlijt

    ReplyDelete